Albino, min vän!

Hej hej alla läsare! Är allt bra? Allt är bra med mig i alla fall, för alla er där ute som undrar... Idag har vart en ganska stressig dag, ändå, men det känns liksom ändå bra att det börjar bli "sängtime" med tanke på alla läxor osv. som skulle var klara tills idag, jag menar klockan är ändå 8 minuter i 9! Jaja, efter skolan så åkte jag och min bästa vän Albino till stranden och solade och badade... Det var jättevarmt, jätteskönt och mysigt. Jag och Albino har jämt roligt tillsammans! Det var så himla roligt för Albino fick mens när vi badade, så liksom vattnet ändrade färg, om man säger så, eller va? Vi skrattade jättemycket! Här är ett litet klipp på när min bästa vän Albino sjunger lite. Här är också dagens strandoutfit.







Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hihi, tack ska du ha! Fin blogg du med!:)

2009-06-03 @ 18:06:32
URL: http://ellinoorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0