Vackert väder!

Idag vaknade jag efter en lång natts sömn. Jag drömde om Jake nu igen, och den gången då han ville bjuda mig på banana split... Det var så himla roligt, jag var helt chockad efteråt, men det var ändå roligt nu så här i efterhand. Jake är så busig men samtidigt omogen, som en grön banan, fast den här var ju gul då, eller va?

I alla fall, detta underbara väder jag vaknade av i morse, eller egentligen vaknade jag av att pappa tältade under bordet och stekte bruna bönor. Jag sov ju på soffan, som vanligt, eftersom att sängen där uppe har samma lakan som för 12 år sen, det är lite äckligt faktiskt, jag menar 10 år är okej men alltså Briggan kan inte gå med på allt, liksom. Här bjussar jag på min dröm om Jake... Jag gillar dock inte banana split.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0